077-2308378

מונית לנתבג

לאחר סקר מחירים, בחינת אטרקציות, רכישת מקומות בטיסה הזולה והנוחה ביותר וצפייה אינסופית בתמונות הבודדות של המלון שימתין לכם ביעד האקזוטי הבא, נותר לתכנן את ההגעה לשדה התעופה ערב הטיסה.

בין האפשרויות הקיימות להגעה לשדה:

רכבת ישראל- לרכבת ישראל תחנת מוניות הסמוכה לשדה. ניתן להגיע מערים בהם קיימת תחנת ותנועת רכבות. חשוב לשים לב בעיקר למגיעים מרחוק להחלפות הרכבת הנהוגות לאורך הדרך שעשויות לשבש את הנוחות (הצורך להיסחב בין רכבות עם מזוודות, לעתים במעברים לא נגישים ומדרגות), כמו גם ללוח הזמנים ולשינויים תכופים.

רכב פרטי- הגעה ברכב פרטי לשדה היא מהירה וללא תלות בגורמים אחרים, אולם החניה יקרה למדי, ובהגעה ממרחק רב בנוסף לעלויות הדלק עשויה להיות יקרה פתרון יקר מאוד. נוסף לזאת, בנסיעה משפחתית לא תמיד הרכב המשפחתי יספק מענה לכמות הציוד הרב והמזוודות שנדרשות למסע. מגבלה נוספת שקיימת בשיטה זו היא עייפות הנהג הנדרש לנהיגה הביתה לעתים לאחר טיסות ארוכות ומייגעות.

מונית לשדה התעופה- נסיעה לשדה התעופה במונית היא נסיעה נוחה ומשתלמת במיוחד, כאשר בתיאום מראש ניתן למסור את המידע אודות כמות הנוסעים, הציוד ושעת ההגעה לשדה ולזכות ברכב מותאם אישית ותכנון מוקדם של הנסיעה בהתאם לצרכיה.

מוניות לנתבג- הזמנה ותיאום מראש

הדבר החשוב ביותר בתכנון נסיעה במונית לשדה התעופה הוא תכנון מוקדם והזמנה מראש. במרבית הנסיעות במונית בחיי היום- יום נוהגים הנוסעים ליצור קשר עם תחנת מוניות מקומית דקות ספורות לפני מועד הנסיעה המבוקש. פתרון זה אשר נותן מענה לנסיעות עירוניות ונסיעות בינעירוניות קצרות וללא מגבלות זמן, הוא פתרון שאינו יכול להיות מותאם בהזמנת מוניות לנתבג.

נמל התעופה מרוחק במרבית המקרים מיעד הנסיעה (למעט תושבי העיר לוד והסביבה) והצורך להתייצב בשדה לבדיקות ביטחוניות, שליחת מזוודות, עריכת צ’ק אין ופרוצדורות נוספות (יש הטוענים שגם זמן דיוטי פרי יש לכלול בלוחות הזמנים)  מצריך הקפדה על לוח זמנים מחושב מראש ותכנון הנסיעה.

בנוסף לקילומטרים המצויים בין יעד היציאה לנמל התעופה בן גוריון יש להביא בחשבון את שעת הנסיעה, התנועה הצפויה ומקדם ביטחון נוסף. תחנת מוניות לשדה התעופה המנוסה בנסיעות מסוג זה בכל שעה משעות היום והלילה תדע לספק את המענה, לתכנן את הנסיעה על פי לוחות הזמנים הנדרשים ולהבטיח הגעה חלקה ושקטה לשדה במועד, לתחילתו של טיול ברוח טובה.

מוניות לנתבג- מחיר

בפניה אל תחנת מוניות לשדה התעופה או אל חברות נסיעות/ נהגים פרטיים ההתייחסות הראשונה של הנוסעים לרוב היא לשאלת המחיר. כמו בכל תחום צרכנות אחר גם כאן נדרשת ונכונה השוואת מחירים אולם יש לזכור כי מחיר אינו השיקול היחיד בבחירת נותן השירות.

כדאי לבחון:

ביטוח מטען– יש לוודא כי תחנת המוניות והרכב שהוקצה לרשותכם כולל שירותי ביטוח מטען, בפוליסה מסודרת המבטיחה פיצוי מלא והולם במקרה של אובדן או גניבה של ציוד, מזוודות ופרטי נסיעה. יש לוודא גם את אופי הטיפול בפניות ומהירות התגובה של חברת הביטוח בנושא.

גיבוי– תקלות טכניות, אירועים חריגים ומגבלות אנושיות עשויים להתרחש בכל סיטואציה, בוודאי כאשר מדובר בכלי רכב הנעים על הכביש. הרכב המיועד עבר תאונה, סובל מליקוי או תקלה ומטופל במוסך ואפילו נהג חולה- כל אלה לא ישפיעו על הנסיעה המתוכננת שלכם אל שדה התעופה כאשר ההזמנה נעשתה מראש ודרך תחנת מוניות מסודרת ובעלת יכולת להעמיד כלי רכב חלופי וצוות נהגים המגבה זה את זה במקרה הצורך. משמעות הדבר היא כי בהחלט מוטב להעדיף הזמנה של נסיעה לנמל התעופה באמצעות חברה ולא באמצעות נהג פרטי המציע את שירותיו, גם בהפרש עלויות כזה או אחר.

מוניות לנתב”ג לחברות ולעסקים

מלבד לנוסעים הפרטיים והנופשים, העולם הגלובאלי והתעסוקה בחיבור בין עובדים ושותפים לדרך מן העולם כולו, יצר בחברות וארגונים רבים מדיניות אירוח של אורחים מחו”ל לצד מערך נסיעות עסקים לעובדים. בין אם מדובר באורח חיצוני ובין אם בעובד החברה אשר נשלח ליעד בחו”ל בשליחות הארגון, על החברה לספק מענה לצרכיו מא’ ועד ת’.

מאחר ונסיעות עסקיות מתוכננות לרוב זמן רב מראש מומלץ לתכנן זאת מראש אל מול תחנת מוניות קבועה ולציין יעדי איסוף והגעה, תאריכים ושעות אשר יהוו חלק מתכנית העבודה של התחנה.

במקרים של איסוף משדה התעופה יש לעדכן את המתאם/ם בתחנה את מי עליו לאסוף, לתאם נקודת מפגש בה יעמוד הנהג מצויד בשלט עם שם הלקוח למניעת אי הבנות. נכון ומכובד שהסדר התשלום יתבצע בין החברה והארגון לתחנת המוניות ולא לעיני האורח.

איש קשר

התנהלות מול איש קשר בתצורה ישירה מתחייבת על מנת להימנע מאי הבנות או תקלות הן בשלב תיאום הציפיות והן בשלב האיסוף. גם במידה ותחנת המוניות פעילה ונותנת מענה עשרים וארבע שעות ביממה, מומלץ לאחר ההזמנה לבקש פרטים ישירים של הנהג המיועד ובמקרה הצורך להתנהל מולו. השיבוץ של הרכב המתאים והנהג נמצא באחריות הנהלת התחנה, כמו גם עדכון של הלקוח על שינויים במידה והיו כאלה.

איכות ונוחות הרכב

בכל נסיעה במונית ובוודאי בנסיעה חשובה טרם טיסה חוויית השירות מושפעת גם מאיכות הרכב: רכב חדיש ושקט, מיזוג אוויר, תא מטען גדול ומספק, מושבי נוסעים מרווחים- כל אלה הם בבחינת שירות בסיסי שעל תחנת המוניות וההיסעים לספק ללקוח. נוסף לאלה גם תחזוקת רכבים בקביעות ועל פי צורך, להבטחת נוחות ובטיחות כאחד.

פרמטר חשוב שמסייע מאוד כאשר קיים ומלווה את הנהגים וצי הרכבים הוא מערך מכשירי ניווט הקיימים ברכב ומסונכרנים עם מצב התנועה בזמן אמת. עדכונים שוטפים לנהג אודות זמן הנסיעה הצפוי, עדכונים על תאונות, מחסומים ופקקים יסייעו בעדו לתכנן את הנסיעה במסלול הקצר והיעיל ביותר.

כמה זמן מראש מומלץ להזמין מונית לשדה התעופה?

לרוב נסיעות לחו”ל מתוכננות שבועות ואף חודשים קדימה. מומלץ לתכנן את הנסיעה אל שדה התעופה וחזרה ממנו כשבועיים קודם לכן, ובנסיעות בחודשים והמועדים החמים (יולי אוגוסט, קריסמס וכדומה) אפילו קודם לכן. יש לתאם ולקבל אישור דיגיטלי ב- SMS  או בדרך אחרת אודות כתובת האיסוף והיעד, מועד האיסוף, מועד ההגעה המתוכנן, כמות הנוסעים ואופי הציוד. חשוב לציין כל פרט חריג דוגמת ציוד גדול/כבד (גלשן, גיטרה), ליווי של בעל חיים (לרבות כלב נחייה) וכדומה.

חברתנו מספקת שירותי נסיעות ברמה הגבוהה ביותר שניתן, תוך הקפדה על תחזוקת צי רכבים המתאים לכל מטרה וכל סדר גודל, צוות נהגים מקצועיים ומנוסים בעלי תודעת שירות מעולה ומערך ניהולי וארגוני מסודר המבטיח מתן מענה מהיר ויעיל, מראש ובזמן אמת, לכל לקוח ולקוח. אנו מציעים שירותי הסעות לנמל התעופה בן גוריון ולשדות התעופה הנוספים הקיימים בישראל, על פי צורך, תוך התאמה ותכנון מראש של סוג הרכב והנהג, ולקיחת מקדם ביטחון שיבטיח את הגעתו של הלקוח אל נמל התעופה בזמן, בכל תרחיש וסיטואציה. אנו עובדים אל מול מוסדות וארגונים בהסכמי נסיעות קבועים ומספקים מענה גם ללקוחות פרטיים קבועים או ארעיים, בחיוך, בבטיחות וביעילות.

כמה תמונות בשביל האווירה

כמה שאלות שאולי עלו לכם

עם מי אני מדבר אם המונית לא מגיעה בלילה?

בסיום השיחה אנחנו שולחים הודעת סמס אם מסםר של המשרד ומספר נייד שזמין 24/7

יש מונית ל 12 איש ?

יש לנו רכבי הסעות ואוטובוסים עד 50 איש

יש מונית ל4 אנשים ושמונה מזוודות

כן מונית שהיא גם סטיישן וגם יש לה גגון

האם המחיר משדה התעופה ליעד כלשהו הינו אותו מחיר כמו מיעד כלשהו לשדה התעופה ?

לא, המחיר לא אותו מחיר יש תוספת.של 10ש על מס נמל + המתנה בחניון מוניות מוזמנות מראש

כמה המלצות של לקוחות שלנו

בפעם הראשונה בחרנו להשאיר את הרכב הפרטי בבית ולהגיע לשדה התעופה בן גוריון בעזרת הזמנה של נסיעה פרטית מראש. חששנו משיבושים או אי הגעה של הנהג, בעיקר בשל השעה המאוחרת שהייתה מקשה עלינו להשיג מונית חלופית אולם החשש היה לשווא. הנהג המתין לנו בזמן, תכנן את המסלול והביא אותנו בזמן לטיסה.

משפחת לב- הרצליה

כאיש עסקים אני נוסע לחו”ל מספר פעמים בשנה, וזקוק לשירותי הסעה גם אל שדה התעופה וגם בחזרה. אחרי מספר פעמים שמצאתי את עצמי שעות אחדות לפני הטיסה מתקשר לתחנות שונות, מנסה להשיג מונית, מתמקח וחושש הכרתי את התחנה בה מאז אני נוסע בקביעות, במחיר הוגן ושירות מצוין- ללא חשש.

ראובן- כפר הרוא"ה

הנוחות שבנסיעה פרטית לשדה התעופה התאפשרה בזכות שירות מצוין ועמידה בזמנים של התחנה. אין ספק שאוסיף ואשתמש בשירות שלכם בעתיד. תודה רבה.

יובל- תל אביב

אחרי שנים של נסיעה ברכב המשפחתי והוצאה של מאות שקלים על חניה בחרנו לחסוך בטרחה והזמנו את שירותי ההסעה לנמל התעופה של חברתכם. השירות היה מצוין, הגיע רכב חדיש ורחב שהספיק לכל הציוד, וההגעה לשדה התעופה הייתה מהירה ונוחה. ניפגש כשנחזור. .

משפחת צח- חיפה

הזמן מונית