077-2308378

מונית לשדה התעופה מחולון

צריכים מונית לשדה התעופה מחולון ובכן ניתן להזמין בקלות מאתר זה באמצעות הטלפון 077-2308378
נשמח לצרף אתכם משפחת לקוחותינו 🙂

Back

כמה תמונות בשביל האווירה

כמה שאלות שאולי עלו לכם

יש מוניות ספיישל לשדה התעופה מהצפון או מהדרום ?

יש מוניות מכל חלקי הארץ

יש הבדל במחיר אם יש הרבה מזוודות ?

לא כל עוד לא צריך רכב מיוחד

אפשר לעשות עוד איסופים בדרך

אפשר לעשות איסופים מאיפה שרק תרצו כמובן יש מחיר בהתאם

המחיר של הלילה והיום שונה ?

לא כדי להכניס נסיעות לשדה אנחנו עושים מחיר פיקס ליום וללילה אותו מחיר

כמה המלצות של לקוחות שלנו

בפעם הראשונה בחרנו להשאיר את הרכב הפרטי בבית ולהגיע לשדה התעופה בן גוריון בעזרת הזמנה של נסיעה פרטית מראש. חששנו משיבושים או אי הגעה של הנהג, בעיקר בשל השעה המאוחרת שהייתה מקשה עלינו להשיג מונית חלופית אולם החשש היה לשווא. הנהג המתין לנו בזמן, תכנן את המסלול והביא אותנו בזמן לטיסה.

משפחת לב- הרצליה

נסענו בחברתכם נסיעת לילה שהוזמנה מראש, עם שלושה ילדים. הנהג היה סבלני, עצר לנו פעמיים בתחנת התרעננות, שם לילדים מוזיקה לבקשתנו ועזר לנו לצלוח את הנסיעה הארוכה בנוחות. אין ספק שגם בעתיד נשתמש בשירותיכם..

משפחת רובין- עכו

לאחר ששירות נסיעות שהזמנו לא הגיע ותחנות מוניות מקומיות לא יכלו לספק מענה מידי (לנסיעה בשלוש לפנות בוקר) הגענו אליכם בעקבות המלצה של חברים, וכעבור זמן קצר מאוד הגיע נהג אחראי ברכב גדול, ולמרות התקלה דאג להביא אותנו בזמן עד לפתח הטרמינל. שירות מצוין ומחיר הוגן.

ענת ואורן- נתניה

כאיש עסקים אני נוסע לחו”ל מספר פעמים בשנה, וזקוק לשירותי הסעה גם אל שדה התעופה וגם בחזרה. אחרי מספר פעמים שמצאתי את עצמי שעות אחדות לפני הטיסה מתקשר לתחנות שונות, מנסה להשיג מונית, מתמקח וחושש הכרתי את התחנה בה מאז אני נוסע בקביעות, במחיר הוגן ושירות מצוין- ללא חשש.

ראובן- כפר הרוא"ה

הזמן מונית