077-2308378

מונית לשדה התעופה מאשדוד

צריכים מונית לשדה התעופה מאשדוד ובכן ניתן להזמין בקלות מאתר זה באמצעות הטלפון 077-2308378
נשמח לצרף אתכם משפחת לקוחותינו 🙂

Back

כמה תמונות בשביל האווירה

כמה שאלות שאולי עלו לכם

יש מוניות ספיישל לשדה התעופה מהצפון או מהדרום ?

יש מוניות מכל חלקי הארץ

יש מונית ל 12 איש ?

יש לנו רכבי הסעות ואוטובוסים עד 50 איש

יש הבדל במחיר אם יש הרבה מזוודות ?

לא כל עוד לא צריך רכב מיוחד

מאיפה אתם אוספים אותנו כשאנחנו יוצאים מהשדה ?

מאותה קומה שיצאתם יוצאים משער מספר 3 חוצים את הכביש ישר ומחכים בבוטקה שרשום עליו עמדת רישום למוניות מוזמנות מראש הנהג יפגוש אתכם שם

כמה המלצות של לקוחות שלנו

החופשה המשפחתית בחו”ל התחילה בהזמנת שירות הנסיעה דרככם, שירות שניתן באופן מצוין, קיבלנו מראש את פרטי הנהג לצורך תיאום והתקשרות, הנהג הגיע מצויד בתכנת ניווט ותכנון המסלול מראש וברכב נוח ומרווח לנו ולמזוודות. יצאנו לדרך בנוחות ובראש שקט. ממליצים מאוד.

משפחת איתן- עומר

נסענו בחברתכם נסיעת לילה שהוזמנה מראש, עם שלושה ילדים. הנהג היה סבלני, עצר לנו פעמיים בתחנת התרעננות, שם לילדים מוזיקה לבקשתנו ועזר לנו לצלוח את הנסיעה הארוכה בנוחות. אין ספק שגם בעתיד נשתמש בשירותיכם..

משפחת רובין- עכו

למרות שקבענו מראש שעה בהתאם לשעת הטיסה, ביום הנסיעה התקשר הנהג והציע שבגלל התנועה הלא צפויה והעומס הקיים נקדים את שעת היציאה, מה שהסתבר כהחלטה נכונה, שאחרת היינו צפויים לאחר. תודה על המקצועיות ותשומת הלב.

יוני ומיכל- גבעת עדה

לאחר ששירות נסיעות שהזמנו לא הגיע ותחנות מוניות מקומיות לא יכלו לספק מענה מידי (לנסיעה בשלוש לפנות בוקר) הגענו אליכם בעקבות המלצה של חברים, וכעבור זמן קצר מאוד הגיע נהג אחראי ברכב גדול, ולמרות התקלה דאג להביא אותנו בזמן עד לפתח הטרמינל. שירות מצוין ומחיר הוגן.

ענת ואורן- נתניה

הזמן מונית