077-2308378

מונית לנתבג מכפר סבא

צריכים מונית לנתבג מכפר סבא ובכן ניתן להזמין בקלות מאתר זה באמצעות הטלפון 077-2308378
נשמח לצרף אתכם משפחת לקוחותינו 🙂

Back

כמה תמונות בשביל האווירה

כמה שאלות שאולי עלו לכם

יש מונית ל 12 איש ?

יש לנו רכבי הסעות ואוטובוסים עד 50 איש

מאיפה אתם אוספים אותנו כשאנחנו יוצאים מהשדה ?

מאותה קומה שיצאתם יוצאים משער מספר 3 חוצים את הכביש ישר ומחכים בבוטקה שרשום עליו עמדת רישום למוניות מוזמנות מראש הנהג יפגוש אתכם שם

האם המחיר משדה התעופה ליעד כלשהו הינו אותו מחיר כמו מיעד כלשהו לשדה התעופה ?

לא, המחיר לא אותו מחיר יש תוספת.של 10ש על מס נמל + המתנה בחניון מוניות מוזמנות מראש

אפשר לעשות עוד איסופים בדרך

אפשר לעשות איסופים מאיפה שרק תרצו כמובן יש מחיר בהתאם

כמה המלצות של לקוחות שלנו

כמנהלת שירות בחברה גדולה חשוב לי לעבוד עם חברת נסיעות אמינה, שעומדת בלוחות זמנים ומספקת שירות בסטנדרטים גבוהים. כל הנסיעות המיוחדות הנדרשות בחברה מסופקות על ידכן, אנחנו תמיד זוכים לנהגים אדיבים, כלי רכב נקיים ומתוחזקים ועמידה מלאה בלוחות זמנים ובדרישות מיוחדות. עובדי הארגון והשותפים לדרך נהנים משירות נסיעות מעולה ונוח. ממליצים לכל ארגון. .

חברת טכנולוג'יק- תל אביב

הנוחות שבנסיעה פרטית לשדה התעופה התאפשרה בזכות שירות מצוין ועמידה בזמנים של התחנה. אין ספק שאוסיף ואשתמש בשירות שלכם בעתיד. תודה רבה.

יובל- תל אביב

למרות התנועה הערה והפקקים שהכניסו את כולנו ללחץ, הנהג שלנו נשאר רגוע, תכנן את הנסיעה באמצעות תכנת הניווט, מצא דרכים חלופיות והביא אותנו בזמן לטיסה. תודה רבה.

משפחת רותם- באר שבע

בפעם הראשונה בחרנו להשאיר את הרכב הפרטי בבית ולהגיע לשדה התעופה בן גוריון בעזרת הזמנה של נסיעה פרטית מראש. חששנו משיבושים או אי הגעה של הנהג, בעיקר בשל השעה המאוחרת שהייתה מקשה עלינו להשיג מונית חלופית אולם החשש היה לשווא. הנהג המתין לנו בזמן, תכנן את המסלול והביא אותנו בזמן לטיסה.

משפחת לב- הרצליה

הזמן מונית