077-2308378

מונית לשדה התעופה משוהם

צריכים מונית לשדה התעופה משוהם ובכן ניתן להזמין בקלות מאתר זה באמצעות הטלפון 077-2308378
נשמח לצרף אתכם משפחת לקוחותינו 🙂

Back

כמה תמונות בשביל האווירה

כמה שאלות שאולי עלו לכם

אפשר לעשות עוד איסופים בדרך

אפשר לעשות איסופים מאיפה שרק תרצו כמובן יש מחיר בהתאם

המחיר של הלילה והיום שונה ?

לא כדי להכניס נסיעות לשדה אנחנו עושים מחיר פיקס ליום וללילה אותו מחיר

יש הבדל במחיר אם יש הרבה מזוודות ?

לא כל עוד לא צריך רכב מיוחד

יש מונית ל4 אנשים ושמונה מזוודות

כן מונית שהיא גם סטיישן וגם יש לה גגון

כמה המלצות של לקוחות שלנו

אחרי מספר פעמים של הזמנת מונית שלא הגיעה וחיפוש פתרונות בלחץ בזמן אמת הכרתי את חברתכם. כל הזמנה נרשמת ומאושרת מראש, אני מקבל פרטים של הנהג ואיש הקשר מבעוד מועד וכל הנסיעות מתקיימות בזמן, בבטיחות ובצורה חלקה. פשוט שירות מעולה. .

יצחק- רעננה

נסענו בחברתכם נסיעת לילה שהוזמנה מראש, עם שלושה ילדים. הנהג היה סבלני, עצר לנו פעמיים בתחנת התרעננות, שם לילדים מוזיקה לבקשתנו ועזר לנו לצלוח את הנסיעה הארוכה בנוחות. אין ספק שגם בעתיד נשתמש בשירותיכם..

משפחת רובין- עכו

כמנהלת שירות בחברה גדולה חשוב לי לעבוד עם חברת נסיעות אמינה, שעומדת בלוחות זמנים ומספקת שירות בסטנדרטים גבוהים. כל הנסיעות המיוחדות הנדרשות בחברה מסופקות על ידכן, אנחנו תמיד זוכים לנהגים אדיבים, כלי רכב נקיים ומתוחזקים ועמידה מלאה בלוחות זמנים ובדרישות מיוחדות. עובדי הארגון והשותפים לדרך נהנים משירות נסיעות מעולה ונוח. ממליצים לכל ארגון. .

חברת טכנולוג'יק- תל אביב

בכל חזרה לארץ אני נתקל בקושי להשיג מונית, עומס של אנשים על גבי התחנה היחידה בשדה וסחבת מיותרת עם המזוודות עד למציאת פתרון. הזמנה של מונית מראש מן התחנה שלכם הסתברה כפתרון מעולה, כאשר הנהג מקבל מראש את פרטי הטיסה ומחכה לי, ואף עוזר בסחיבת הציוד מן הטרמינל למונית, וההגעה הביתה מהירה ונוחה מתמיד. .

איתן- חדרה

הזמן מונית