077-2308378

מונית לשדה התעופה מגזר

צריכים מונית לשדה התעופה מגזר ובכן ניתן להזמין בקלות מאתר זה באמצעות הטלפון 077-2308378
נשמח לצרף אתכם משפחת לקוחותינו 🙂

Back

כמה תמונות בשביל האווירה

כמה שאלות שאולי עלו לכם

יש מוניות ספיישל לשדה התעופה מהצפון או מהדרום ?

יש מוניות מכל חלקי הארץ

יש הבדל במחיר אם יש הרבה מזוודות ?

לא כל עוד לא צריך רכב מיוחד

האם אפשר לקחת ילד עד גיל 5 במונית על הבירכיים

כן במונית אפשר לקחת עד 2 ילדים עד גיל 5 על בירכיים של ההורים

יש מונית ל4 אנשים ושמונה מזוודות

כן מונית שהיא גם סטיישן וגם יש לה גגון

כמה המלצות של לקוחות שלנו

בכל חזרה לארץ אני נתקל בקושי להשיג מונית, עומס של אנשים על גבי התחנה היחידה בשדה וסחבת מיותרת עם המזוודות עד למציאת פתרון. הזמנה של מונית מראש מן התחנה שלכם הסתברה כפתרון מעולה, כאשר הנהג מקבל מראש את פרטי הטיסה ומחכה לי, ואף עוזר בסחיבת הציוד מן הטרמינל למונית, וההגעה הביתה מהירה ונוחה מתמיד. .

איתן- חדרה

כמנהלת שירות בחברה גדולה חשוב לי לעבוד עם חברת נסיעות אמינה, שעומדת בלוחות זמנים ומספקת שירות בסטנדרטים גבוהים. כל הנסיעות המיוחדות הנדרשות בחברה מסופקות על ידכן, אנחנו תמיד זוכים לנהגים אדיבים, כלי רכב נקיים ומתוחזקים ועמידה מלאה בלוחות זמנים ובדרישות מיוחדות. עובדי הארגון והשותפים לדרך נהנים משירות נסיעות מעולה ונוח. ממליצים לכל ארגון. .

חברת טכנולוג'יק- תל אביב

אחרי מספר פעמים של הזמנת מונית שלא הגיעה וחיפוש פתרונות בלחץ בזמן אמת הכרתי את חברתכם. כל הזמנה נרשמת ומאושרת מראש, אני מקבל פרטים של הנהג ואיש הקשר מבעוד מועד וכל הנסיעות מתקיימות בזמן, בבטיחות ובצורה חלקה. פשוט שירות מעולה. .

יצחק- רעננה

נהג שירותי ואדיב ערך איסוף בין ארבעה בתים שונים לאיסוף כל החברים, אל נמל התעופה בן גוריון לטיול המתוכנן. הנהג סייע מראש בתכנון הזמנים, לקח בחשבון את זמן האיסוף והתנועה והבטיח שנתחיל את הטיול עם חיוך. תודה רבה. .

ליאור, ערן, אריק ותומר- קריית מוצקין

הזמן מונית