077-2308378

מונית לנתבג מקריית גת

צריכים מונית לנתבג מקריית גת ובכן ניתן להזמין בקלות מאתר זה באמצעות הטלפון 077-2308378
נשמח לצרף אתכם משפחת לקוחותינו 🙂

Back

כמה תמונות בשביל האווירה

כמה שאלות שאולי עלו לכם

האם אתם עושים נסיעות גם מהשדה החוצה

כן עושים נסיעות מהשדה לכל חלקי הארץ

מאיפה אתם אוספים אותנו כשאנחנו יוצאים מהשדה ?

מאותה קומה שיצאתם יוצאים משער מספר 3 חוצים את הכביש ישר ומחכים בבוטקה שרשום עליו עמדת רישום למוניות מוזמנות מראש הנהג יפגוש אתכם שם

יש מונית ל 12 איש ?

יש לנו רכבי הסעות ואוטובוסים עד 50 איש

האם המחיר משדה התעופה ליעד כלשהו הינו אותו מחיר כמו מיעד כלשהו לשדה התעופה ?

לא, המחיר לא אותו מחיר יש תוספת.של 10ש על מס נמל + המתנה בחניון מוניות מוזמנות מראש

כמה המלצות של לקוחות שלנו

אחרי שנים של נסיעה ברכב המשפחתי והוצאה של מאות שקלים על חניה בחרנו לחסוך בטרחה והזמנו את שירותי ההסעה לנמל התעופה של חברתכם. השירות היה מצוין, הגיע רכב חדיש ורחב שהספיק לכל הציוד, וההגעה לשדה התעופה הייתה מהירה ונוחה. ניפגש כשנחזור. .

משפחת צח- חיפה

בכל חזרה לארץ אני נתקל בקושי להשיג מונית, עומס של אנשים על גבי התחנה היחידה בשדה וסחבת מיותרת עם המזוודות עד למציאת פתרון. הזמנה של מונית מראש מן התחנה שלכם הסתברה כפתרון מעולה, כאשר הנהג מקבל מראש את פרטי הטיסה ומחכה לי, ואף עוזר בסחיבת הציוד מן הטרמינל למונית, וההגעה הביתה מהירה ונוחה מתמיד. .

איתן- חדרה

לאחר ששירות נסיעות שהזמנו לא הגיע ותחנות מוניות מקומיות לא יכלו לספק מענה מידי (לנסיעה בשלוש לפנות בוקר) הגענו אליכם בעקבות המלצה של חברים, וכעבור זמן קצר מאוד הגיע נהג אחראי ברכב גדול, ולמרות התקלה דאג להביא אותנו בזמן עד לפתח הטרמינל. שירות מצוין ומחיר הוגן.

ענת ואורן- נתניה

הנוחות שבנסיעה פרטית לשדה התעופה התאפשרה בזכות שירות מצוין ועמידה בזמנים של התחנה. אין ספק שאוסיף ואשתמש בשירות שלכם בעתיד. תודה רבה.

יובל- תל אביב

הזמן מונית