077-2308378

מונית גדולה לשדה התעופה

תכנון טיסה לחו”ל מעבר לרכישת כרטיסי הטיסה והשהות במלון מצריך התייחסות לפרטים רבים נוספים בניהם תכנון הנסיעה לשדה התעופה והחזרה מן השדה. רבים מעדיפים שלא לעשות את הנסיעה ברכב פרטי, הן על מנת להימנע מנהיגה ממושכת לפני ואחרי הטיסה והן על מנת לחסך בעלויות החניה הגבוהות ובשירותי ההסעה מן החניונים לשדה.

בעת תכנון הנסיעה יש להעריך מראש את סוג המונית הנדרשת, כאשר חשוב להביא בחשבון נוסעים, מטען ובמקרים מסוימים צרכים מיוחדים. גם כאשר כמות המזוודות והציוד אינה ידועה מראש, מומלץ לשריין מונית גדולה לשדה התעופה מראש, ולא להסתמך על מונית קטנה המספקת שירותים מקומיים.

מאחר ומוניות גדולות לא תמיד זמינות ופנויות, ובעיקר כאשר מדובר בשעות טיסה לא שגרתיות, מומלץ לפנות מראש אל חברת נסיעות או נהג פרטי המספקים מונית גדולה לשדה התעופה ולשריין מראש את מועד הנסיעה. חשוב לקבל את מספר הנייד האישי של הנהג, לתאם נקודת איסוף מדויקת, שעת איסוף, פרטי נקודת ההורדה (טרמינל) וצפי לציוד חריג ומזוודות.

עלות מונית גדולה לשדה התעופה נקבעת בהתאם למרחק הנסיעה, על פי עיר המוצא, כאשר עלות של מונית גדולה אינו שונה באופן ניכר מעלות מונית קטנה, אולם במקרה של ציוד חריג עלות הסעת הציוד תשפיע אף היא על המחיר. לעתים תיאום נסיעה חזרה עם אותה מונית עשוי להביא להנחה במחיר הכולל.

בתכנון והזמנת מונית אל שדה התעופה חשוב לעדכן מראש את הנהג בכל מקרה של צורך מיוחד:
כיסא תינוק- נסיעה עם תינוק מחייבת כחוק ומבחינה בטיחותית בכיסא תינוק או בוסטר מותאם, על פי גיל הילד ומשקלו. חשוב לעדכן מראש את הנהג בצורך ולוודא כי המונית תכלול כיסא בטיחות מתאים, תקין ובעל רצועות ומנגנון חגירה מלא.
כמות מזוודות- על פי כמות המזוודות, התיקים והמטען יתכנן הנהג את הנסיעה ואת השימוש ברכה מותאם. הזמנת מונית גדולה לשדה התעופה מיועדת הן כדי לכלול את כמות הנוסעים המתוכננת והן לאפשר להם ישיבה נוחה ובטוחה כאשר הציוד כולו מאופסן בבטחה בתא המטען.

ציוד חריג- ציוד חריג עשוי להיות כיסא גלגלים, הליכון או קב, גיטרה אישית, עגלת תינוק ועוד. חשוב לעדכן מבעוד מועד את הנהג על כל ציוד חריג, הווה אומר כל מה שאינו תיק יד אישי או מזוודה.
חשוב לדעת כי שוק המוניות הפרטיות הוא מפוקח ויחד עם זאת פתוח לתחרות. תכנון והזמנה מרש של הסעה אל שדה התעופה, מעל יעד בארץ, יסייעו בהשוואת מחירים ובהשגת המחיר הנוח וההוגן ביותר. תכנון והזמנה מרש גם ימנעו כמובן סיטואציה לא נעימה בה דווקא בשעת הלחץ כאשר שעון הטיסה דופק איתרע המזל ולא תימצא מונית פנויה, סיכוי אשר אף גדל כאשר הצורך הוא במונית גדולה ולא סטנדרטית.

כמה תמונות בשביל האווירה

כמה שאלות שאולי עלו לכם

יש מונית ל 12 איש ?

יש לנו רכבי הסעות ואוטובוסים עד 50 איש

המחיר של הלילה והיום שונה ?

לא כדי להכניס נסיעות לשדה אנחנו עושים מחיר פיקס ליום וללילה אותו מחיר

מאיפה אתם אוספים אותנו כשאנחנו יוצאים מהשדה ?

מאותה קומה שיצאתם יוצאים משער מספר 3 חוצים את הכביש ישר ומחכים בבוטקה שרשום עליו עמדת רישום למוניות מוזמנות מראש הנהג יפגוש אתכם שם

האם אפשר לקחת ילד עד גיל 5 במונית על הבירכיים

כן במונית אפשר לקחת עד 2 ילדים עד גיל 5 על בירכיים של ההורים

כמה המלצות של לקוחות שלנו

נהג שירותי ואדיב ערך איסוף בין ארבעה בתים שונים לאיסוף כל החברים, אל נמל התעופה בן גוריון לטיול המתוכנן. הנהג סייע מראש בתכנון הזמנים, לקח בחשבון את זמן האיסוף והתנועה והבטיח שנתחיל את הטיול עם חיוך. תודה רבה. .

ליאור, ערן, אריק ותומר- קריית מוצקין

אחרי מספר פעמים של הזמנת מונית שלא הגיעה וחיפוש פתרונות בלחץ בזמן אמת הכרתי את חברתכם. כל הזמנה נרשמת ומאושרת מראש, אני מקבל פרטים של הנהג ואיש הקשר מבעוד מועד וכל הנסיעות מתקיימות בזמן, בבטיחות ובצורה חלקה. פשוט שירות מעולה. .

יצחק- רעננה

כמנהלת שירות בחברה גדולה חשוב לי לעבוד עם חברת נסיעות אמינה, שעומדת בלוחות זמנים ומספקת שירות בסטנדרטים גבוהים. כל הנסיעות המיוחדות הנדרשות בחברה מסופקות על ידכן, אנחנו תמיד זוכים לנהגים אדיבים, כלי רכב נקיים ומתוחזקים ועמידה מלאה בלוחות זמנים ובדרישות מיוחדות. עובדי הארגון והשותפים לדרך נהנים משירות נסיעות מעולה ונוח. ממליצים לכל ארגון. .

חברת טכנולוג'יק- תל אביב

כאיש עסקים אני נוסע לחו”ל מספר פעמים בשנה, וזקוק לשירותי הסעה גם אל שדה התעופה וגם בחזרה. אחרי מספר פעמים שמצאתי את עצמי שעות אחדות לפני הטיסה מתקשר לתחנות שונות, מנסה להשיג מונית, מתמקח וחושש הכרתי את התחנה בה מאז אני נוסע בקביעות, במחיר הוגן ושירות מצוין- ללא חשש.

ראובן- כפר הרוא"ה

הזמן מונית